⏰ Dupla hangerős rágcsálóriasztó szimpla áron csak Vadalarm Premium tagoknak! Kattints ide, és fizess elő most te is 400 Forintért!
Ahhoz, hogy könnyen eldöntsd, mitévők legyél, meg kell találnod a probléma forrását még azelőtt, hogy visszaküldenéd a terméket. Ugyanis könnyen meglehet, hogy a helytelen használat, vagy egy apró hiba okozta a problémát, amit otthon is meg tudsz oldani, és így nem kell felesleges köröket futni.
Mi a probléma oka?
Az alábbiakban néhány általánosan előforduló problémát olvashatsz, melyek alapján reméljük el tudod dönteni, mi a helyzet Nálad:
Mit tegyél ezután?
Amennyiben a fentiek közül bármelyik, vagy esetleg egy egyéb hiba is fenn áll készüléked esetében, azonnal jelez felénk írásban ezen az űrlapon keresztül. (Kattints ide). Problémádra azonnal válaszolni fogunk, és amennyiben vissza kell küldeni szervizre a terméket, elküldjük a postázási adatokat. Csak ezután add fel egyszerű postai csomagként (ne pedig utánvételes csomagként) a terméket.
Mit tegyél ha nem vált be?
Sajnos előfordul az is, hogy a vadak annyira ki vannak éheztetve a környéken, hogy minden félelem és gondolkodás nélkül a vadász puskacsövének is nekirohannak egy kis élelem reményében. Ekkor sajnos már semmi nem segíthet. Ha kipróbáltad földeden a Vadalarmot, és így sem sikerült megszüntetned a vadkárt, akkor mindegyikünk jobban jár, ha visszaküldöd a terméket. Ehhez kérjük, hogy szintén űrlapunkon (KATTINTS IDE), vagy e-mail címünkre (info@vadalarm.hu) írva jelezd szándékodat, és mi a válaszlevélben leírjuk a lépéseket, hogy minden biztosan világos legyen. Ameddig nem válaszolunk, semmiképp se add fel a csomagot. Miután írtunk, egyszerű csomagként postázd az általunk megadott szerviz címre a készüléket. Kollégánk hamarosan bevizsgálja, és ha mindent rendben talált, visszautaljuk a vételárat egy általad megadott bankszámlaszámra. Még egyszer hangsúlyozzuk tehát a lényeget: