Vadalarm Visszaküldési tudnivalók - Vadalarm blog Vadalarm
×
Vadriasztás
Madárriasztás
Rágcsálóriasztás
Villanypásztor
Napelem
Szakértői blog
Rólunk
Szállítás
Visszaküldési politika
Fiókod

Karácsonyi ajánlatunk: Bármire beváltható Vadalarm Ajándékkártya 20% bónusz jóváírással! Kattints ide és rendelj szerettednek, vagy akár magadnak!

Visszaküldési tudnivalók

Ahhoz, hogy könnyen eldöntsd, mitévők legyél, meg kell találnod a probléma forrását még azelőtt, hogy visszaküldenéd a terméket. Ugyanis könnyen meglehet, hogy a helytelen használat, vagy egy apró hiba okozta a problémát, amit otthon is meg tudsz oldani, és így nem kell felesleges köröket futni.

Mi a probléma oka?

Az alábbiakban néhány általánosan előforduló problémát olvashatsz, melyek alapján reméljük el tudod dönteni, mi a helyzet Nálad:

  1. Probléma: Bekapcsoláskor nem csipog. Bekapcsoláskor egyet sem csipog, hiába töltöm naphosszat, nem csinál semmit. Mi történhetett: szállítás vagy használat közben megsérülhetett a termék. Teendő: azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot ide kattintva. Mi adunk egy postai címet, ahova épp feladva a leggyorsabban tudunk foglalkozni az ügyeddel. 
  2. Probléma: Sérültnek látszik a napelem. Mi történhetett: A mezőgazdaságban előfordulhat az is, hogy valamilyen vegyszerrel találkozott a termék (akár a földön, akár telepeden). A napelem érzékeny lehet rá, ezért ha bármilyen elváltozást fedezel fel rajta, írj nekünk. Persze még az is meg lehet, hogy valahogyan átcsúszott egy selejt a tesztelési metódusunkon, így ebben az esetben természetesen mi álljuk a költségeket.
  3. Probléma: Zörög valami a dobozban. Mi történhetett: ha nagy alkatrész morgását, hangos zörgését érzed és hallod a dobozon belülről, akkor bizony elszabadulhatott egy alkatrész, ami szállítás közben néha sajnos előfordul. Teendő: Ilyenkor egyből jelezd felénk a problémát, és mi elhárítjuk. Ha azonban csak olyan hangot hallasz, mintha homokszemek hullanának a dobozban, akkor ne ijedj meg. Biztosan találkoztál már Te is szilika kristályokkal. Tudod ezek azok a kis zacskók, amiket a cipőkbe is raknak, hogy beszívják a nedvességet. Hasonló szemcsék vannak a Vadalarm belsejében is azért, hogy az elektronikát mindig szárazon tartsák.

Mit tegyél ezután?

Amennyiben a fentiek közül bármelyik, vagy esetleg egy egyéb hiba is fenn áll készüléked esetében, azonnal jelez felénk írásban ezen az űrlapon keresztül. (Kattints ide). Problémádra azonnal válaszolni fogunk, és amennyiben vissza kell küldeni szervizre a terméket, elküldjük a postázási adatokat. Csak ezután add fel egyszerű postai csomagként (ne pedig utánvételes csomagként) a terméket.

Mit tegyél ha nem vált be?

Sajnos előfordul az is, hogy a vadak annyira ki vannak éheztetve a környéken, hogy minden félelem és gondolkodás nélkül a vadász puskacsövének is nekirohannak egy kis élelem reményében. Ekkor sajnos már semmi nem segíthet. Ha kipróbáltad földeden a Vadalarmot, és így sem sikerült megszüntetned a vadkárt, akkor mindegyikünk jobban jár, ha visszaküldöd a terméket. Ehhez kérjük, hogy szintén űrlapunkon (KATTINTS IDE), vagy e-mail címünkre (info@vadalarm.hu) írva jelezd szándékodat, és mi a válaszlevélben leírjuk a lépéseket, hogy minden biztosan világos legyen. Ameddig nem válaszolunk, semmiképp se add fel a csomagot. Miután írtunk, egyszerű csomagként postázd az általunk megadott szerviz címre a készüléket. Kollégánk hamarosan bevizsgálja, és ha mindent rendben talált, visszautaljuk a vételárat egy általad megadott bankszámlaszámra. Még egyszer hangsúlyozzuk tehát a lényeget:

Ahol már Vadalarm termékeket használnak

Akik már minket választottak, és akiknek mi segítettünk

Időkép Egy Csepp Figyelem Velkey László Gyermekegészségügyi Központ

Partnereink

Axiál Agroker Rojaker Agroinform Magro Verkoffer Kft Vadászwebshop.hu Agrárágazat Mezőhír

Weboldalunk teljesértékű használatához elengedhetetlen, hogy engedélyezd a sütiket. Erről szóló tájékoztatónkat itt éred el.