Vadalarm Szállítási információk

Figyelem! Július 31-ig minden vad-, madárriasztóra és villanypásztorra a lopásbiztosítást ajándék! Kattints ide, és válaszd ki termékedet!

Szállítási információk

Arra törekszünk, hogy felhasználóink a lehető leggyorsabban kézhez vehessék a megrendelt termékeiket, hiszen ez nem csak ügyfeleink érdeke, de a miénk is. Előre fizetés esetén a fizetéstől számítva, utánvét esetén a rendeléstől számítva 2, vagy maximum 3 munkanapon belül már boldog tulajdonosa is lehetsz egy magyar fejlesztésű Vadalarm készüléknek. Amennyiben bármilyen probléma vagy csúszás várható, a megrendelés leadását követően azonnal tájékoztatunk e-mailben.

A legmagasabb szállítási minőség és megbízhatóság érdekében a Magyar Postát és a GLS-sel is logisztikai partneri szerződést kötöttünk. Mindegyik futárszolgálatnak meg vannak a maga előnyei. Az MPL futárszolgálat maximálisan teljesít a nagyobb méretű csomagokkal és csúszás nélkül szállítja házhoz a termékeket. A GLS a speciális esetek szakértője, így velük meg tudjuk oldani, hogy kérésedre akár a szervizelendő termékeket is beszállítsák hozzánk.

Kiemeljük, hogy webshopunkban a szállítás belföldre teljesen ingyenes! Nincsenek rejtett költségek, a futár díját mi álljuk!

Egyéb szállítással kapcsolatos kérdésekkel keress minket az info@vadalarm.hu e-mail címen, mert nekünk minden vásárló egyformán fontos, és nem ismerünk lehetetlent. :)

Amennyiben termékeinkkel bármilyen problémád adódna, kérjük olvasd el Visszaküldési szabályzatunkat!

Ebben a részben azt foglaltuk össze, hogy mik a teendők a garancia érvényesítésekor, illetve pénzvisszafizetés igénylésekor. Olvasd el figyelmesen az itt leírtakat, mert ezeknek a szabályoknak a betartása a jótállási jogok érvényesítésének az alapja!

A hiba bejelentése

A hibát bejelenheted telefonon is, de kollégáink arra fognak kérni, hogy e-mailben írd le panaszodat, hogy biztosan nyoma legyen. A feladott csomagba írj kísérőlevelet a problémáról, ezt kézzel írott és nyomtatott formában is elfogadjuk.

A csomag feladása

Nem áll módunkban utánvételes csomagokat átvenni. A szervizelés céljából történő visszaküldés postaköltségét a 1500Ft+ÁFA, azaz 1905Ft összegig térítjük vissza, ha feladáskor nevünkre kérsz egy számlát (adószám: 27977752-2-41)

Minden termékünk visszaküldésének címe: Nowton Kft. - 1132 Budapest, Visegrádi utca 40.

Garanciális szervizelés

A vásárlástól számított 2 éven belül visszaküldheted ingyenes javításra, azonban 3000 Ft átvizsgálási költséget kell megtérítened abban az esetben, ha a terméknek nincs műszaki problémája, azaz feleslegesen vizsgáltuk át. Ezért minden szervizbe küldés előtt ellenőrizd a terméked, edetleg kérj segítséget ehhez az ügyfélszolgálattól, hogy elkerüld a felesleges költségeket.

Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése

A pénzvisszafizetési garanciát érvényesíteni a termék kézhez vételét követően 14 napon belül lehet, amennyiben terméked nem egyedi fejlesztéssel, kérésedre történő módosítással készült. A 14 nap lejárta előtt e-mailben kérjük jelezni a szándékot. A szándék jelzésétől kezdve pedig legkésőbb 2 héten belül kell feladni a készüléket. A terméket sértetlen állapotban kell visszaküldeni, erről szervizes kollégánk győződik meg.

Szervizelés otthon - csak saját felelősségre

Részben a felesleges oda-vissza szállítások csökkentése érdekében, részben pedig az otthoni barkácsolókkal való szimpatizálásunk miatt 2021 első felében kísérleti jelleggel bevezettük annak lehetőségét, hogy otthon te magad is megjavíthasd termékedet, ha szeretnéd. Ezt a lehetőségnek szervizszabályzatunk alábbi kiegészítéseivel tettük elérhetővé:

  1. Ha szeretnéd megjavítani saját magad vagy megjavíttatni egy általad választott szerelővel a terméked, nem kérünk semmilyen szakértelmet igazoló papírt. Csupán küldünk neked e-mailben egy felelősségvállalási nyilatkozatot, amire válaszolnod kell egyértelműen, hogy elfogadod a feltételeket. Ennek lényege, hogy a saját szervizelés közben okozott hibád következményeit te vállalod, fizeted.
  2. Ha szükséged van alkatrészre, pontosan annyiért adjuk, amennyiért a szervizben javításkor számláztuk volna a cseréjét. Ilyen esetben a postaköltséget is neked kell állnod (ahogy garancián túli szervizelés esetén is neked kellene).
  3. Ha otthon nem sikerül megjavítanod, továbbra is beküldheted szervizre, de annak teljes költségét neked kell állnod a postaköltséggel együtt.
  4. Ha a nyomtatott áramkör bármely része meghibásodott, annak részleges javítására nem biztosítunk alkatrészt. Nyomtatott áramkört kizárólag egyben és felprogramozva adunk.

A visszatérítés módja: utalás vagy címre postázás

Ha elállás esetén bankszámládra szeretnéd kérni a pénzt, adj meg egy számlaszámot! Akár e-mailben vagy csomagba tett kísérőlevélben. Ha nem kapunk számlaszámot, akkor automatikusan készpénzben viszi vissza a postás a vételárat, ennek kezelési költsége 1000 Ft. A vásárlástól való elálláskor a visszapostázás költségét nem tudjuk visszatéríteni.

Termék otthoni szerelése, amortizálása

Pénzedet visszatéríteni csak abban az esetben tudjuk, amennyiben nem bontottad meg a készülék burkolatát. Amennyiben sajátkezűleg szerelted, a termékre szóló 2 éves garanciát a továbbiakban nem tudjuk vállalni. A beérkezés után minden darabot megvizsgálunk, és döntünk visszaküldési igényedről. Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése esetén a megrongált állapotban visszaküldött termék árából a javítás költségét le kell vonnunk.

Készülék cseréje

Készülékcserét akkor tudunk biztosítani, ha háromszor hibásodott meg a termék. Kivételt képez ez alól az az eset, ha a termék már a vásárláskor hibás volt, és ezt a vásárlástól számítva 3 napon belül jelezted. Ekkor automatikusan új készüléket kapsz, 3 napon túli bejelentés esetén a készülék javításra kerül.

Javítás idejére csereeszköz

A javítási idő maximum 2 hét. Ha valamilyen oknál fogva (pl alkatrészhiány, kapacitáshiány) mágsem tudjuk 14 napon belül megjavítani termékedet, akkor a javítás idejére tudunk biztosítani csereterméket, egyéb esetben viszont ezt nem áll módunkban megtenni.

A csereeszközt a javítást és a javított termék hozzád való visszaérkezését követően neked kell visszajuttatnod számunkra. Ha erről egyeztetsz ügyfélszolgálatunkkal, természetesen megoldható, hogy az a futár, aki a javított eszközt viszi, el is hozza egyben a cserét.

Pénzvisszafizetési garancia

Ha bármely tőlünk vásárolt termékeddel problémád van, visszaküldheted számunkra 14 napon belül. A fenti menüben olvashatod részletesen visszaküldési politikánkat.

Ingyenes szállítás akár másnapra

Amennyiben munkanapon délelőtt rendelsz egy egyszerűbb csomagot, másnap már jó eséllyel kézhez is veheted azt. Ez gyakran kevesebb, mint 24 óra.

Ügyfelek ezrei által kedvelt márka

A Vadalarm termékek bevezetésüktől fogva nagy népszerűségnek örvendenek, mert egyszerű kialakításuknak köszönhetően könnyen telepíthetők.

Biztonságos fizetés

Fizess a hazai Barion szolgáltatókon keresztül! Ennél biztonságosabb fizetési mód nem létezik.

Utánvét

Ha ezt választod, egy perc alatt elmentjük adataidat, a futárnak fizetsz átvételkor, és hamarabb kapod meg csomagodat.

100% magyar termék

A Vadalarm 100%-ban magyar termék. Magyar ötletből magyar fejlesztők magyar cégnél magyar üzemben szerelik össze az összes terméket.
Iratkozz fel hírlevelünkre, és értékes tartalmakkal ajándékozunk meg!

Vadalarm map

Ahol már Vadalarm termékeket használnak

Nézd meg a térképen, hogy ki használ Vadalarm terméket vagy termékeket. Szerte Magyarországon, sőt a határon túl is népszerűek a termékeink. Nálunk a minőségre épül a közösség! Tartozz te is a minőséget kedvelő gazdák körébe, válaszd a Vadalarm márkát!

Akik már minket választottak
Partnereink

Weboldalunk teljesértékű használatához elengedhetetlen, hogy engedélyezd a sütiket. Erről szóló tájékoztatónkat itt éred el.