A Vadalarm.hu visszaküldési szabályzata

Borászok figyelem: Küldj nekünk egy palack bort, és 5.000 Ft értékben számítjuk be vásárlásodba Kattints ide a részletekért

Visszaküldési szabályzat

Nem kerülgetjük a forró kását: a vadriasztás, a madárriasztás és a rágcsálóriasztás tényleg nem egy egyszerű dolog. Sajnos valóban előfordulnak olyan helyzetek, amikor nincs hova riasztani az állatokat, vagy épp az, hogy 15 kilométeren belül egyszerűen semmi táplálékot nem találnak az állatok. Ilyenkor bizony akár az embernek is nekimennek, és persze bármilyen riasztónak is.

Az egyszerűség és átláthatóság kedvéért, összefoglaltuk, hogy mik a teendők a garancia érvényesítésekor, illetve pénzvisszafizetés igénylésekor. Kérjük olvasd el figyelmesen az itt leírtakat, mert ezeknek a szabályoknak a betartása a jótállási jogok érvényesítésének az alapja!

Biztosan rendeltél már internetről, és biztosan futottál már bele máskor is termék visszaküldésbe. Ezzel a leírással az a célunk, hogy előre szóljunk mindenről, amivel a termék visszaküldése jár, hogy később nehogy meglepetésként érjen. Nézzük is!

A szó elszáll, az írás megmarad

Hibád bejelentését nyugodtan elvégezheted telefonon is, de ekkor kollégáink is arra fognak kérni, hogy vagy e-mailben írd le panaszodat, hogy biztosan nyoma legyen, vagy nyomtasd ki egy papírra, és visszaküldés előtt tedd a dobozba.

A megfelelő módon add fel csomagodat

Ugyanis nem áll módunkban pl. utánvételes csomagokat átvenni, ezért nagyon figyelj, amikor a Postán megkérdezik ezt. Fontos persze a cím is: a hiba bejelentésekor kollégánk is el fogja mondani / le fogja írni Neked, hogy melyik címünkre, pontosan milyen névre kell visszaküldened csomagodat annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban meg tudjuk vizsgálni. Ezeket itt is leírjuk a következő pontban.

Minden termékünk szervizelési és visszaküldésének címe a következő: Nowton Bt. - 1132 Budapest, Visegrádi utca 40.

Garanciális szervizelés

Amennyiben a készüléket rendeltetés szerűen használod, és mégsem működik megfelelően, a vásárlástól számított 2 éven belül bármikor visszaküldheted szervizes kollégánkhoz. A javítás díjmentes. Ilyenkor annyit kell tenned, hogy jelzed felénk e-mailben, hogy hibás a készülék és szeretnéd visszaküldeni. Ha a feladott csomagba kísérőlevelet írsz a problémáról, a szervizelés gyorsabb és gördülékenyebb lesz, így ezt mindenképpen javasoljuk. A javítás 1 maximum 2 hetet vesz igénybe.

Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése

A pénzvisszafizetési garanciát érvényesíteni a termék kézhez vételét követően 14 napon belül lehet. A 14 nap lejárta előtt e-mailben kérjük jelezni a szándékot. A szándék jelzésétől kezdve pedig legkésőbb 2 héten belül feladni a készüléket. Sajnos ennél több időt nem tudunk várni egy készülékre. A terméket sértetlen állapotban kell visszaküldeni, erről szervizes kollégánk győződik meg, és ha mindent rendben talált akkor semmi akadálya a visszatérítésnek.

A visszatérítés módja: utalás vagy címre postázás

Nagyon fontos, hogy amennyiben bankszámládra szeretnéd kérni a pénzt, adj meg egy számlaszámot! Akár e-mailben akár egy kísérőlevélben melyet a csomagba teszel. Ha nem kapunk tőled számlaszámot, akkor a rendeléskor megadott szállítási címeden fog keresni a postás, és készpénzben adja vissza a vételárat. A postás kiszállási díja azonban bruttó 1000 forint, így ennyivel kevesebbet fogsz visszakapni tőle! Kérjük erre mindenképpen gondolj, mielőtt ezt az opciót választanád.

Minden darabot megvizsgálunk

Pénzedet visszatéríteni csak abban az esetben tudjuk, amennyiben nem nyúltál bele a készülékbe. Persze nagyon speciális esetekben ezt meg tudod beszélni kollégáinkkal telefonon, és ők külön engedélyt adhatnak rá. A beérkezés után minden darabot megvizsgálunk, és lehetőség szerint még azon a héten döntünk visszaküldési igényedről.

Ne karcold össze

A termékre az első 14 napban kérjük, hogy nagyon vigyázz, ugyanis a megrongált állapotban visszaküldött termékek árából a burkolat árát le kell vonnunk.

Pénzvisszafizetési garancia

Ha bármely tőlünk vásárolt termékeddel problémád van, visszaküldheted számunkra 14 napon belül. A fenti menüben olvashatod részletesen visszaküldési politikánkat.

Ingyenes szállítás másnapra

Amennyiben munkanapon délelőtt rendelsz, másnap már jó eséllyel kézhez is veheted a csomagodat. Ez gyakran kevesebb, mint 24 óra.

Piacvezető termék

A Vadalarm termékek bevezetésüktől fogva nagy népszerűségnek örvendenek, mert egyszerű kialakításuknak köszönhetően könnyen telepíthetők.

Biztonságos fizetés

Fizess a hazai Barion szolgáltatókon keresztül! Ennél biztonságosabb fizetési mód nem létezik.

Utánvét

Ha ezt választod, egy perc alatt elmentjük adataidat, a futárnak fizetsz átvételkor, és hamarabb kapod meg csomagodat.

100% magyar termék

A Vadalarm 100%-ban magyar termék. Magyar ötletből magyar fejlesztők magyar cégnél magyar üzemben szerelik össze az összes terméket.

Ahol már Vadalarm termékeket használnak

Akik már minket választottak, és akiknek mi segítettünk

Időkép Egy Csepp Figyelem Velkey László Gyermekegészségügyi Központ

Partnereink

Axiál Agroker Rojaker Agroinform Magro Verkoffer Kft Vadászwebshop.hu Agrárágazat Mezőhír

Weboldalunk teljesértékű használatához elengedhetetlen, hogy engedélyezd a sütiket. Erről szóló tájékoztatónkat itt éred el.