Vadalarm Szállítási információk
Vadriasztás
Madárriasztás
Rágcsálóriasztás
Vakondriasztás
Villanypásztor
Napelem
Garanciáink
Szakértői blog
Légy viszonteladó!
Rólunk
Szállítás, szerviz
Visszaküldési politika
Fiókod
Kilépés HU SK PL AT DE EN FR RO

🎁Ajándék: a héten vásárolt vad- és madárriasztó termékekhez ajándékba adunk két hangerő fokozatot: használd SZOLO24 kuponkódot!

Szállítási információk

Arra törekszünk, hogy felhasználóink a lehető leggyorsabban kézhez vehessék a megrendelt termékeiket, hiszen ez nem csak ügyfeleink érdeke, de a miénk is. Előre utalásos és bankkártyás fizetéstől számítva, utánvét esetén a rendeléstől számítva 2, vagy maximum 3 munkanapon belül már boldog tulajdonosa is lehetsz egy magyar fejlesztésű Vadalarm terméknek. Amennyiben bármilyen probléma vagy csúszás várható, a megrendelés leadását követően azonnal tájékoztatunk e-mailben.

A legmagasabb szállítási minőség és megbízhatóság érdekében a Magyar Postával és a GLS-sel is logisztikai partneri szerződést kötöttünk. Mindegyik futárszolgálatnak meg vannak a maga előnyei. Az MPL futárszolgálat maximálisan teljesít a nagyobb méretű csomagokkal és csúszás nélkül szállítja házhoz a termékeket. A GLS a speciális esetek szakértője, így a legeldugodtabb helyekre is odatalálnak.

Magyarország területén belülre az aktuális szállítási díjat a rendelés leadásakor webshopunk kalkulálja, és teszi bele kosaradba a termékkel együtt. Sajnos nem tudunk egy egzakt értéket meghatározni az elmúlt időszak szállítási költségeinek óriási kilngései miatt, ezért azt kérjük, hogy mindig figyelmesen tedd a kosárba a termékeket. Egy biztos: a rendelés leadását követően semmilyen módon nem változhat meg az összeg, ezért igyekezz minél előbb lezárni megkezdett rendelésedet. Magyarország területén kívülre végfelhasználók számára a szállítási költség egységesen 10 EUR+ÁFA. A Nowton Kft. a szállítási költségek változtatásának jogát fenntartja.

Mielőtt személyesen látogatnál meg minket, ezt mindenképp olvasd el!

Mivel irodánk nem egy bolt, és jelenleg csak egy kollégánk foglalkozik teljes munkaidejében ügyfeleink kiszolgálásával, ezért néhány szabályt be kellett vezetnünk azért, hogy munkánkat a legjobb hatékonysággal végezhessük. Ezek persze csak akkor vonatkoznak rád, ha személyesen szeretnél nálunk ügyet intézni.

Csak előre kifizetett webshopos rendelést tudsz átvenni.

Ugyan irodánkban szükség esetére tartunk egy egyszerű bankkártya terminált, ám nem áll egy kolléga sem ugrásra készen egész nap a kezével ezzel a kütyüvel, és sok idő megy el a számlázással is (mivel alapvetően webshopként üzemelünk, nincs kasszánk). Ezért arra kérünk, hogy a többi ügyfél gördülékeny kiszolgálásának érdekében te se lepj meg minket a nap közepén betoppanva azzal, hogy kérdésed van a termékekkel kapcsolatban. Kérdés esetén hívj fel minket, vagy írj nekünk e-mailt. Ha sikerült kiválasztani a számodra ideális terméket, akkor pedig arra kérünk, rendeld meg online, fizesd ki, és mi már csomagoljuk is.

Készpénzt nem fogadunk el.

A Vadalarm nem egy cipőbolt. Sokan akármennyire is készpénz pártiak, mi haladó szellemű csapatként tekintünk magunkra, és nem fogadunk el készpénzt. Annak dokumentálása különben is nehézkes, mert továbbra sem üzemelünk boltként. Ha tehát telefonban előre egyeztetett időpontban érkezel valamilyen ügyben, készítsd elő bankkártyádat a fizetéshez, de a legjobb, ha előre elutalod az összeget.

Nem tudod megvárni a szervizt.

A termékeink szervizelésének általános menete az, hogy elküldöd hozzánk a meghibásodott Vadalarm eszközödet, amit aztán nagyon maximum kettő, de általában egy héten belül megjavítunk, és visszaküldünk neked. Nagyon ritkák az olyan problémák, amik egy csavar meghúzásával javíthatóak, ezért nem is érdemes arra számítanod, hogy meg tudod várni a termék javítását.

Mindig egyeztess előre!

Ahogy az előző pontokban is olvastad, kollégáink hatékony munkavégzésének érdekében mindig egyeztess előre. Gondolj csak bele, milyen frusztráló lenne számodra is, ha épp telefonon hívnál minket, de kollégánk nem tudná felvenni, mert valaki váratlanul megjelent az irodában, és fél órára feltartja olyan kérdésekkel, amikre a választ a weboldalunk elolvasásával egyébként simán megkaphatta volna. Ezért tényleg arra kérünk, hogy minden ügyben egyeztess velünk előre. Mindenkit mindig visszahívunk, ha nem tudtuk felvenni.

Jelezd, ha Vadalarm Premium tag vagy.

Ugyanis ebben az esetben neked jár a termékcsere a szerviz idejére. Noha nem egy vadiúj terméket adunk ilyenkor, de garantáltan legalább akkora teljesítményre képes terméket kapsz, mint amilyet szervizen hagysz nálunk. Fontos tudnod, hogy a Vadalarm Premium program egy előfizetéses szolgáltatás, melyről bővebben itt olvashatsz. Viszont Premium tagság ide vagy oda, arra kérünk, minden esetben jelezd telefonon személyes bejöveteli szándékodat.

Pénteken megértőek vagyunk

Tisztában vagyunk vele, hogy olyan termékeket értékesítünk, melyekre sokszor SOS jelleggel van szükség. Ezért egyetlen egy esetben megengedőek vagyunk, pénteken. Ilyenkor ugyanis az aznap feladott csomagok csak hétfőn érnek oda a vásárlókhoz, ezért megértjük, ha valakinek ennél sürgősebb. Így arra a döntésre jutottunk, hogy a hét utolsó munkanapján lehetőséget biztosítunk személyes átvételre elkészült szervizek és előre kifizetett rendelések esetében. De ez nem mentesít az előzetes egyeztetés alól.

Ezek a lépések a hatékony munkavégzésünket szolgálják, ám ezen keresztül a te érdekeidet is, ezért köszönjük szépen előre is, hogy együttműködéseddel segíted munkánkat.

Egyéb szállítással kapcsolatos kérdésekkel keress minket az info@vadalarm.hu e-mail címen, mert nekünk minden vásárló egyformán fontos, és nem ismerünk lehetetlent. :)

Amennyiben termékeinkkel bármilyen problémád adódna, kérjük olvasd el Visszaküldési szabályzatunkat!

Ebben a részben azt foglaltuk össze, hogy mik a teendők a jótállás érvényesítésekor, illetve pénzvisszafizetés igénylésekor. Olvasd el figyelmesen az itt leírtakat, mert ezeknek a szabályoknak a betartása a jótállási jogok érvényesítésének az alapja!

A hiba bejelentése

A hibát bejelenheted telefonon is, de kollégáink arra fognak kérni, hogy e-mailben írd le panaszodat, hogy biztosan nyoma legyen. A feladott csomagba írj kísérőlevelet a problémáról, ezt kézzel írott és nyomtatott formában is elfogadjuk.

A csomag feladása

Nem áll módunkban utánvételes csomagokat átvenni. A szervizelés céljából történő visszaküldés postaköltségét a 1500Ft+ÁFA, azaz 1905Ft összegig térítjük vissza, ha feladáskor nevünkre kérsz egy számlát (adószám: 27977752-2-41)

Minden termékünk visszaküldésének címe: Nowton Kft. - 1132 Budapest, Visegrádi utca 40.

Jótállás körébe tartozó szervizelés

A vásárlástól számított 2 éven belül visszaküldheted ingyenes javításra, azonban 3000 Ft átvizsgálási költséget kell megtérítened abban az esetben, ha a terméknek nincs műszaki problémája, azaz feleslegesen vizsgáltuk át. Ezért minden szervizbe küldés előtt ellenőrizd a terméked, esetleg kérj segítséget ehhez az ügyfélszolgálattól, hogy elkerüld a felesleges költségeket.

Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése - elállás esetén

A pénzvisszafizetési garanciát érvényesíteni a termék kézhez vételét követően 14 napon belül közölt elállás esetén lehet, amennyiben terméked nem egyedi fejlesztéssel, kérésedre történő módosítással készült. A 14 nap lejárta előtt e-mailben kérjük jelezni a szándékot. A szándék jelzésétől kezdve pedig legkésőbb 14 napon belül kell feladni a terméket. A terméket sértetlen állapotban kell visszaküldeni, erről szervizes kollégánk győződik meg. Pénzedet visszatéríteni csak abban az esetben tudjuk, amennyiben nem bontottad meg a termék burkolatát. A megrongált állapotban visszaküldött termék árából a javítás költségét le kell vonnunk.

Szervizelés otthon - csak saját felelősségre

Részben a felesleges oda-vissza szállítások csökkentése érdekében, részben pedig az otthoni barkácsolókkal való szimpatizálásunk miatt 2021 első felében kísérleti jelleggel bevezettük annak lehetőségét, hogy otthon te magad is megjavíthasd termékedet, ha szeretnéd. Ezt a lehetőségnek szervizszabályzatunk alábbi kiegészítéseivel tettük elérhetővé:

  1. Ha szeretnéd megjavítani saját magad vagy megjavíttatni egy általad választott szerelővel a terméked, nem kérünk semmilyen szakértelmet igazoló dokumentumot. Csupán miután telefonon, vagy e-mailben egyeztetsz kollégáinkkal, és ők tájékoztatnak az elvégzendő javítás lépéseiről, küldünk neked e-mailben egy felelősségvállalási nyilatkozatot, amire válaszolnod kell egyértelműen, hogy elfogadod a feltételeket. Ennek lényege, hogy a saját szervizelés közben okozott hibád következményeit te vállalod, fizeted. Ezért is kérünk nyomatékosan arra, hogy csakis a kollé egyeztett szervizműveleteket végezd el.
  2. Ha szükséged van alkatrészre, pontosan annyiért adjuk, amennyiért a szervizben javításkor számláztuk volna a cseréjét. Ilyen esetben a postaköltséget is neked kell állnod (ahogy garancián túli szervizelés esetén is neked kellene).
  3. Ha otthon nem sikerül megjavítanod, továbbra is beküldheted szervizre, de annak teljes költségét neked kell állnod a postaköltséggel együtt.
  4. Ha a nyomtatott áramkör bármely része meghibásodott, annak részleges javítására nem biztosítunk alkatrészt. Nyomtatott áramkört kizárólag egyben és felprogramozva adunk.

A visszatérítés módja

Ha elállás esetén bankszámládra szeretnéd kérni a pénzt, adj meg egy számlaszámot! Akár e-mailben vagy csomagba tett kísérőlevélben. Ha nem kapunk számlaszámot, a visszajáró összeget a megrendeléskor igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza. A vásárlástól való elálláskor a visszapostázás költségét nem tudjuk visszatéríteni.

Termék cseréje

Termékcserét akkor tudunk biztosítani, ha háromszor hibásodott meg a termék. Kivételt képez ez alól az az eset, ha a termék már a vásárláskor hibás volt, és ezt a vásárlástól számítva 3 napon belül jelezted. Ekkor automatikusan új terméket kapsz, 3 napon túli bejelentés esetén a termék javításra kerül.

Javítás idejére csereeszköz

Törekszünk a jótállás és szavatosság körében eszközölt javítások, cserék 15 munkanapon belüli elvégzésére. Ha valamilyen oknál fogva (pl alkatrészhiány, kapacitáshiány) mégsem tudjuk 15 munkanapon belül megjavítani termékedet, akkor a javítás idejére tudunk biztosítani csereterméket, egyéb esetben viszont ezt nem áll módunkban megtenni.

A csereeszközt a javítást és a javított termék hozzád való visszaérkezését követően neked kell visszajuttatnod számunkra. Ha erről egyeztetsz ügyfélszolgálatunkkal, természetesen megoldható, hogy az a futár, aki a javított eszközt viszi, el is hozza egyben a cserét.

Pénzvisszafizetési garancia
Ha bármely tőlünk vásárolt termékeddel problémád van, visszaküldheted számunkra 14 napon belül. A fenti menüben olvashatod részletesen visszaküldési politikánkat.
Kiszállítás akár másnapra
Amennyiben munkanapon délelőtt rendelsz egy egyszerűbb csomagot, másnap már jó eséllyel kézhez is veheted azt. Ez gyakran kevesebb, mint 24 óra.
Ügyfelek ezrei által kedvelt márka
A Vadalarm termékek bevezetésüktől fogva nagy népszerűségnek örvendenek, mert egyszerű kialakításuknak köszönhetően könnyen telepíthetők.
Biztonságos fizetés
Fizess a hazai Barion szolgáltatókon keresztül! Ennél biztonságosabb fizetési mód nem létezik.
Utánvét
Ha ezt választod, egy perc alatt elmentjük adataidat, a futárnak fizetsz átvételkor, és hamarabb kapod meg csomagodat.
100% magyar termék
A Vadalarm márka termékei 100%-ban magyarok. Magyar ötletből magyar fejlesztők fejlesztik és magyar üzemben szerelik össze az összes terméket.
Iratkozz fel hírlevelünkre, és értékes tartalmakkal ajándékozunk meg!

Vadalarm map

Ahol már Vadalarm termékeket használnak

Nézd meg a térképen, hogy ki használ Vadalarm terméket vagy termékeket. Európa szerte népszerűek a termékeink. Nálunk a minőségre épül a közösség! Tartozz te is a minőséget kedvelő felhasználók körébe, válaszd a Vadalarm márkát!

Akik már minket választottak

Partnereink

Hirdetéseink személyreszabásához és a legjobb szolgáltatás érdekében weboldalunk sütiket használ. Tájékoztatónkat itt éred el.