🎁Ajándék: a héten vásárolt vad- és madárriasztó termékekhez ajándékba adunk két hangerő fokozatot: használd SZOLO24 kuponkódot!
Arra törekszünk, hogy felhasználóink a lehető leggyorsabban kézhez vehessék a megrendelt termékeiket, hiszen ez nem csak ügyfeleink érdeke, de a miénk is. Előre utalásos és bankkártyás fizetéstől számítva, utánvét esetén a rendeléstől számítva 2, vagy maximum 3 munkanapon belül már boldog tulajdonosa is lehetsz egy magyar fejlesztésű Vadalarm terméknek. Amennyiben bármilyen probléma vagy csúszás várható, a megrendelés leadását követően azonnal tájékoztatunk e-mailben.
A legmagasabb szállítási minőség és megbízhatóság érdekében a Magyar Postával és a GLS-sel is logisztikai partneri szerződést kötöttünk. Mindegyik futárszolgálatnak meg vannak a maga előnyei. Az MPL futárszolgálat maximálisan teljesít a nagyobb méretű csomagokkal és csúszás nélkül szállítja házhoz a termékeket. A GLS a speciális esetek szakértője, így a legeldugodtabb helyekre is odatalálnak.
Magyarország területén belülre az aktuális szállítási díjat a rendelés leadásakor webshopunk kalkulálja, és teszi bele kosaradba a termékkel együtt. Sajnos nem tudunk egy egzakt értéket meghatározni az elmúlt időszak szállítási költségeinek óriási kilngései miatt, ezért azt kérjük, hogy mindig figyelmesen tedd a kosárba a termékeket. Egy biztos: a rendelés leadását követően semmilyen módon nem változhat meg az összeg, ezért igyekezz minél előbb lezárni megkezdett rendelésedet. Magyarország területén kívülre végfelhasználók számára a szállítási költség egységesen 10 EUR+ÁFA. A Nowton Kft. a szállítási költségek változtatásának jogát fenntartja.
Mivel irodánk nem egy bolt, és jelenleg csak egy kollégánk foglalkozik teljes munkaidejében ügyfeleink kiszolgálásával, ezért néhány szabályt be kellett vezetnünk azért, hogy munkánkat a legjobb hatékonysággal végezhessük. Ezek persze csak akkor vonatkoznak rád, ha személyesen szeretnél nálunk ügyet intézni.
Ugyan irodánkban szükség esetére tartunk egy egyszerű bankkártya terminált, ám nem áll egy kolléga sem ugrásra készen egész nap a kezével ezzel a kütyüvel, és sok idő megy el a számlázással is (mivel alapvetően webshopként üzemelünk, nincs kasszánk). Ezért arra kérünk, hogy a többi ügyfél gördülékeny kiszolgálásának érdekében te se lepj meg minket a nap közepén betoppanva azzal, hogy kérdésed van a termékekkel kapcsolatban. Kérdés esetén hívj fel minket, vagy írj nekünk e-mailt. Ha sikerült kiválasztani a számodra ideális terméket, akkor pedig arra kérünk, rendeld meg online, fizesd ki, és mi már csomagoljuk is.
A Vadalarm nem egy cipőbolt. Sokan akármennyire is készpénz pártiak, mi haladó szellemű csapatként tekintünk magunkra, és nem fogadunk el készpénzt. Annak dokumentálása különben is nehézkes, mert továbbra sem üzemelünk boltként. Ha tehát telefonban előre egyeztetett időpontban érkezel valamilyen ügyben, készítsd elő bankkártyádat a fizetéshez, de a legjobb, ha előre elutalod az összeget.
A termékeink szervizelésének általános menete az, hogy elküldöd hozzánk a meghibásodott Vadalarm eszközödet, amit aztán nagyon maximum kettő, de általában egy héten belül megjavítunk, és visszaküldünk neked. Nagyon ritkák az olyan problémák, amik egy csavar meghúzásával javíthatóak, ezért nem is érdemes arra számítanod, hogy meg tudod várni a termék javítását.
Ahogy az előző pontokban is olvastad, kollégáink hatékony munkavégzésének érdekében mindig egyeztess előre. Gondolj csak bele, milyen frusztráló lenne számodra is, ha épp telefonon hívnál minket, de kollégánk nem tudná felvenni, mert valaki váratlanul megjelent az irodában, és fél órára feltartja olyan kérdésekkel, amikre a választ a weboldalunk elolvasásával egyébként simán megkaphatta volna. Ezért tényleg arra kérünk, hogy minden ügyben egyeztess velünk előre. Mindenkit mindig visszahívunk, ha nem tudtuk felvenni.
Ugyanis ebben az esetben neked jár a termékcsere a szerviz idejére. Noha nem egy vadiúj terméket adunk ilyenkor, de garantáltan legalább akkora teljesítményre képes terméket kapsz, mint amilyet szervizen hagysz nálunk. Fontos tudnod, hogy a Vadalarm Premium program egy előfizetéses szolgáltatás, melyről bővebben itt olvashatsz. Viszont Premium tagság ide vagy oda, arra kérünk, minden esetben jelezd telefonon személyes bejöveteli szándékodat.
Tisztában vagyunk vele, hogy olyan termékeket értékesítünk, melyekre sokszor SOS jelleggel van szükség. Ezért egyetlen egy esetben megengedőek vagyunk, pénteken. Ilyenkor ugyanis az aznap feladott csomagok csak hétfőn érnek oda a vásárlókhoz, ezért megértjük, ha valakinek ennél sürgősebb. Így arra a döntésre jutottunk, hogy a hét utolsó munkanapján lehetőséget biztosítunk személyes átvételre elkészült szervizek és előre kifizetett rendelések esetében. De ez nem mentesít az előzetes egyeztetés alól.
Ezek a lépések a hatékony munkavégzésünket szolgálják, ám ezen keresztül a te érdekeidet is, ezért köszönjük szépen előre is, hogy együttműködéseddel segíted munkánkat.
Egyéb szállítással kapcsolatos kérdésekkel keress minket az info@vadalarm.hu e-mail címen, mert nekünk minden vásárló egyformán fontos, és nem ismerünk lehetetlent. :)
Amennyiben termékeinkkel bármilyen problémád adódna, kérjük olvasd el Visszaküldési szabályzatunkat!
Ebben a részben azt foglaltuk össze, hogy mik a teendők a jótállás érvényesítésekor, illetve pénzvisszafizetés igénylésekor. Olvasd el figyelmesen az itt leírtakat, mert ezeknek a szabályoknak a betartása a jótállási jogok érvényesítésének az alapja!
A hibát bejelenheted telefonon is, de kollégáink arra fognak kérni, hogy e-mailben írd le panaszodat, hogy biztosan nyoma legyen. A feladott csomagba írj kísérőlevelet a problémáról, ezt kézzel írott és nyomtatott formában is elfogadjuk.
Nem áll módunkban utánvételes csomagokat átvenni. A szervizelés céljából történő visszaküldés postaköltségét a 1500Ft+ÁFA, azaz 1905Ft összegig térítjük vissza, ha feladáskor nevünkre kérsz egy számlát (adószám: 27977752-2-41)
Minden termékünk visszaküldésének címe: Nowton Kft. - 1132 Budapest, Visegrádi utca 40.
A vásárlástól számított 2 éven belül visszaküldheted ingyenes javításra, azonban 3000 Ft átvizsgálási költséget kell megtérítened abban az esetben, ha a terméknek nincs műszaki problémája, azaz feleslegesen vizsgáltuk át. Ezért minden szervizbe küldés előtt ellenőrizd a terméked, esetleg kérj segítséget ehhez az ügyfélszolgálattól, hogy elkerüld a felesleges költségeket.
A pénzvisszafizetési garanciát érvényesíteni a termék kézhez vételét követően 14 napon belül közölt elállás esetén lehet, amennyiben terméked nem egyedi fejlesztéssel, kérésedre történő módosítással készült. A 14 nap lejárta előtt e-mailben kérjük jelezni a szándékot. A szándék jelzésétől kezdve pedig legkésőbb 14 napon belül kell feladni a terméket. A terméket sértetlen állapotban kell visszaküldeni, erről szervizes kollégánk győződik meg. Pénzedet visszatéríteni csak abban az esetben tudjuk, amennyiben nem bontottad meg a termék burkolatát. A megrongált állapotban visszaküldött termék árából a javítás költségét le kell vonnunk.
Részben a felesleges oda-vissza szállítások csökkentése érdekében, részben pedig az otthoni barkácsolókkal való szimpatizálásunk miatt 2021 első felében kísérleti jelleggel bevezettük annak lehetőségét, hogy otthon te magad is megjavíthasd termékedet, ha szeretnéd. Ezt a lehetőségnek szervizszabályzatunk alábbi kiegészítéseivel tettük elérhetővé:
Ha elállás esetén bankszámládra szeretnéd kérni a pénzt, adj meg egy számlaszámot! Akár e-mailben vagy csomagba tett kísérőlevélben. Ha nem kapunk számlaszámot, a visszajáró összeget a megrendeléskor igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza. A vásárlástól való elálláskor a visszapostázás költségét nem tudjuk visszatéríteni.
Termékcserét akkor tudunk biztosítani, ha háromszor hibásodott meg a termék. Kivételt képez ez alól az az eset, ha a termék már a vásárláskor hibás volt, és ezt a vásárlástól számítva 3 napon belül jelezted. Ekkor automatikusan új terméket kapsz, 3 napon túli bejelentés esetén a termék javításra kerül.
Törekszünk a jótállás és szavatosság körében eszközölt javítások, cserék 15 munkanapon belüli elvégzésére. Ha valamilyen oknál fogva (pl alkatrészhiány, kapacitáshiány) mégsem tudjuk 15 munkanapon belül megjavítani termékedet, akkor a javítás idejére tudunk biztosítani csereterméket, egyéb esetben viszont ezt nem áll módunkban megtenni.
A csereeszközt a javítást és a javított termék hozzád való visszaérkezését követően neked kell visszajuttatnod számunkra. Ha erről egyeztetsz ügyfélszolgálatunkkal, természetesen megoldható, hogy az a futár, aki a javított eszközt viszi, el is hozza egyben a cserét.