🎁Ajándék: a héten vásárolt vad- és madárriasztó termékekhez ajándékba adunk két hangerő fokozatot: használd SZOLO24 kuponkódot!
2016 január 27 és 30 között rendezték meg a Hungexpón az AGROmashEXPO kiállítást, melyen igaz csak látogatóként, de mi is ott voltunk. Élményeinket, tapasztalatinkat írjuk le most nektek.
Belépve az expóra egyből láttuk, hogy itt aztán nem kispályáznak a kiállítók. Egy-egy cég konkrétan nem hogy standot, hanem egyenesen csarnokot bérelt magának. Persze tudni kell, hogy nem csak az AgrárgépShow, de a Magyar Kert és a Szőlészet-Pincészet szakkiállítások is egyszerre zajlottak.
Az utóbbi két kiállítás területén a gépek között több tízezer emberrel együtt sétálgatva egyből ki is szúrtuk a számunkra érdemes részt, az egyik, hozzánk hasonlóan kertészetek kártevőriasztásával foglalkozó kiállítót. Mint megtudtuk tőlük, Svájcból és Amerikából importálják a Vadalarm konkurenseit. Hát mit is mondjak, meglepődtünk, amikor megtudtuk, mire képes. Na, nem azért, mert a földbe döngöli a mi fejlesztésünket. Pont ellenkezőleg: konkrétan 380.000 forintot kérnek el egy 20x20 méteres területet lefedő riasztóért. Hogy hiteles legyen az írás, meg is nevezzük: ULTRASON X az említett márka. Ennyiért legalább egy napelemes áramellátást várna az ember, de nem... Elemcsere havonta, maximum kéthavonta. Az már csak a hab a tortán, hogy a programozást és a bekábelezést is a vásárlóra bízzák. Gyors matekkal ki is jön, hogy a vadriasztás több, mint 1000 forintba kerül egy négyzetméterre vetítve. Ez a szám a Vadalarm esetében 30 Forint. Még én is meglepődtem, amikor leírtam.
Na, de ugorjunk is tovább a vadriasztógyártók sokkján! A következő csarnokban folytatódott a brutális traktor-orgia, de minket vicces módon leginkább a rodeó bika fogott meg! Konkrétan nem volt ember, aki a gépállatot 2 és fél percnél tovább megülte volna. A főnyeremény egy Lamborghini tesztvezetés volt! Bár nem tudjuk, ki nyert, de ezúton is gratulálunk neki az izzasztó munkához!
Következő utunk egyik legfőbb médiapartnerünk, az Agroinform.hu standjára vezetett, ahol meghívtak minket egy kávéra. Ugyan nem csak mi kaptunk, ők minden arra járó boldog-boldogtalant megitattak. Végül is a trükk bejött, csak úgy tolongtak az emberek a standnál. A konkurensek biztos irigykedtek. De a számunkra leghasznosabb rész ezután következett. A "Mi terem a neten?" villámkonferencia előadásaiból merítettünk ihletet a hamarosan kezdődő szezon marketingjéhez. Reméljük tetszeni fog nektek is! Addig is vadkármentes szép napot és minden jót!