🎁Ajándék: a héten vásárolt vad- és madárriasztó termékekhez ajándékba adunk két hangerő fokozatot: használd SZOLO24 kuponkódot!
Ünnepek előtt (mint azt sokan tapasztalhatjátok), a Postán óriási tud lenni a sor és a káosz egyaránt. Egy ilyen átlagosnak nem mondható decemberi napon, amikor épp a Postának adtuk át az aznapi csomagokat, történt a következő sztori. Egy nő besétált egy nagy csomaggal és gyorsan le is csapott az épp megnyitó első ablakra. Nagyon mérgesnek tűnt, és senkinek sem kellett fél füllel hallgatóznia, hogy megértse, mi a baja.
Gondolom a címből már rég kitaláltad: bizony, összetört a netről rendelt csomagja postázás közben. Persze a cég, akitől rendelte, a postára irányította, a posta meg nem tudott mit kezdeni a dologgal. Sajnos a hivatalos eljárással, amit tudomásunk szerint is elvileg a Postának kell lefojtatnia, nem vagyunk tisztában. De ne aggódj, mert ha történik is ilyen, nálunk nem ez az ügymenet. Többre tartjuk a Te idődet és a sajátunkat is annál, hogy ügyintézőknél álljunk órákig sorba.
Szóval mi a teendő, ha összetörik a csomagod út közben?
Először is azonnal, a csomag felbontását követően jelentsd be a hibát nekünk telefonon vagy e-mailben. (Elérhetőségeinket az oldal alján találod.) Ezt követően küldd el szervizcímünkre a törött készüléket, és mi postafordultával küldjük is a javítottak. A továbbiakban semmi teendőd nincs, és téged semmi egyéb költség nem terhel, majd mi elintézzük a Postával a többit.
Reméljük ezzel a rövidke írással is segítségedre lehettünk, hogy még gördülékenyebben menjen 2017-ben a közös munkánk. Bízunk benne, hogy jövőre ismét találkozunk, addig pedig jó pihenést, boldog Karácsonyt és jó termést kívánunk az új évben! (Ne feledd, webshopunk nyitva van a két ünnep között is)