Vadalarm Egy új mérföldkőhöz érkeztünk - Változás a Ti érdeketekben! - Vadalarm blog
Vadriasztás
Madárriasztás
Rágcsálóriasztás
Vakondriasztás
Villanypásztor
Napelem
Garanciáink
Szakértői blog
Légy viszonteladó!
Rólunk
Szállítás, szerviz
Visszaküldési politika
Fiókod
Kilépés HU SK Ro PL AT DE EN FR RO

⏰ Dupla hangerős rágcsálóriasztó szimpla áron csak Vadalarm Premium tagoknak! Kattints ide, és fizess elő most te is 400 Forintért!

Egy új mérföldkőhöz érkeztünk - Változás a Ti érdeketekben!

Visszaküldési szabályzatunk azóta nem változott, hogy megalkottuk. Most azonban elérkeztünk egy nagyon fontos fordulóponthoz. A megnövekedett vásárlói igényeknek köszönhetően most már alig látunk ki a munkából, ennek természetesen minden pozitivitását őszinte örömmel éljük meg, viszont emiatt minden eddiginél elengedhetetlenebb lett a felesleges munka elkerülése. Ezért határoztunk a szabályzatunk változtatása mellett.

2021. január 11-től feleslegesen visszaküldött termékért 3000 forint átvizsgálási költséget számítunk fel!

Eddig a vásárlástól számított kétéves garanciaidőn belül bármikor bármilyen okból visszaküldhettétek a termékeiteket és mi annak anyag-, szerviz- és postaköltségét teljes egészében álltuk. Vagyis akkor sem kértünk el plusz pénzt, ha valójában a termék hibátlan volt, csak figyelmetlenségből hibásnak határoztátok meg. Eddig minden egyes esetben amikor hibát gyanítottatok, már kérdés nélkül rögtön felajánlottuk, hogy küldd vissza szervízre és átvizsgáljuk, de innentől jobban fogunk ügyelni ennek a kiszűrésére.

Sokszor elmondtuk már és rengetegszer le is írtuk, ha baj van a termékkel, hogy ellenőrizzetek rajta pár alapvető dolgot, mint például az akkumulátor feltöltöttségét. Ne használjatok más hálózati adaptert csak azt, amit mi adunk, mert jobb esetben csak nem működik, rosszabb esetben el is romlik tőle.

Az előbb leírt feleslegesen elvégzett átvizsgálást már nem engedhetjük meg magunknak, ezt az időt sokkal hasznosabb célra kell, hogy átcsoportosítsuk azért, hogy minőségi termékeket tudjunk gyártani Nektek.

Azt ajánljuk, hogy innentől minden szervízbe küldés előtt nézzétek át a termékeiteket. Ehhez összegyűjtöttünk nektek néhány infót segítségképp.

Ezeket ellenőrizd, mielőtt visszaküldöd a terméked, ha szeretnél biztosra menni, hogy nem kell átvizsgálási költséget fizetned:

Napelem esetében:

  • Ellenőrizd, hogy nem merült-e le az akkumulátor.
  • Ha hálózati adapteres a terméked, ellenőrizd, hogy a mi adapterünkkel üzemelteted-e.

Vadriasztók esetében:

  • Ellenőrizd, hogy nem merült-e le az akkumulátor.
  • Ha hálózati adapteres a terméked, ellenőrizd, hogy a mi adapterünkkel üzemelteted-e.
  • Ellenőrizd, hogy a csipogást vagy beszédet hallod-e bekapcsolás után.
  • Ha a hangját működés közben rendellenesnek gondolod küldj hangfelvételt nekünk erről.

Madárriasztók esetében:

  • Ellenőrizd, hogy nem merült-e le az akkumulátor.
  • Ha hálózati adapteres a terméked, ellenőrizd, hogy a mi adapterünkkel üzemelteted-e.
  • Ellenőrizd, hogy a csipogást vagy beszédet hallod-e bekapcsolás után.
  • Ha a hangját működés közben rendellenesnek gondolod küldj hangfelvételt nekünk erről.

Rágcsálóriasztók esetében:

  • Ellenőrizd, hogy az álltalunk küldött hálózati adapterről üzemel-e.
  • Ha hálózati adapteres a terméked, ellenőrizd, hogy a mi adapterünkkel üzemelteted-e.
  • Ellenőrizd, hogy a csipogást vagy beszédet hallod-e bekapcsolás után.
  • Ha a hangját működés közben rendellenesnek gondolod küldj hangfelvételt nekünk erről.

Villanypásztorunk és Villanypásztor Felügyeletünk esetében:

  • Ellenőrizd a földelést.
  • Bizonyosodj meg róla, hogy nem használod nagyobb területen, mint amekkorára ajánljuk.
  • Bizonyosodj meg róla, hogy nem sérült-e a vezeték, vagy nem ér-e földhöz, fához, növényhez.
  • Ellenőrizd az akkumulátort.
  • Ellenőrizd az akkumulátor és villanypásztor távolságát.
  • Ha hálózati adapteres a villanypásztorod, ellenőrizd, hogy a mi adapterünkkel üzemelteted-e.

Ha végigmentél az összes lépésen és nem hatásos nem működik akkor annak más oka van, nem szervizelésre szorul, hanem nagy valószínűséggel a kihelyezés sikerült rosszul. 

Természetesen az ügyfélszolgálatot is hívhatjátok bátran és elmondhatjátok részletesen, hogy mit tapasztaltok a terméken és pontosan hogyan próbáltátok beüzemelni azt. Niki telefonon segíteni fog nektek megállapítani, hogy valóban valami hibától vagy pedig nem rendeltetésszerű használatból adódóan nem működik a termék.

Vadalarm Villanypásztor Csoport
Iratkozz fel hírlevelünkre, és értékes tartalmakkal ajándékozunk meg!

Vadalarm map

Ahol már Vadalarm termékeket használnak

Nézd meg a térképen, hogy ki használ Vadalarm terméket vagy termékeket. Európa szerte népszerűek a termékeink. Nálunk a minőségre épül a közösség! Tartozz te is a minőséget kedvelő felhasználók körébe, válaszd a Vadalarm márkát!

Akik már minket választottak

Partnereink

Hirdetéseink személyreszabásához és a legjobb szolgáltatás érdekében weboldalunk sütiket használ. Tájékoztatónkat itt éred el.