🎁Ajándék: a héten vásárolt vad- és madárriasztó termékekhez ajándékba adunk két hangerő fokozatot: használd SZOLO24 kuponkódot!
Úgy tűnhet, mintha a Vadalarm Rágcsálóriasztó ellen beszélnénk, de nekünk is fontos, hogy csak olyan vásárló kezébe kerüljön a termékünk, akinek valóban a mi eszközünkre van szüksége, és adottak az eszköz telepítéséhez a körülmények is.
Tehát jöjjön 3 nagyon fontos helyzet, amikor megkérünk rá, hogy ne a mi termékünket válaszd:
Nem mi vagyunk a legolcsóbb rágcsálóriasztókat gyártó cég a világon, ezzel mi is tisztában vagyunk. Ez azért van, mert minőségi beszállítókkal, saját fejlesztésű és gyártású alkatrészekből dolgozunk. A termékeink hosszútávú, megtérülő befektetések, nem pedig egyszeri, olcsó megoldások. Ha te tudod magadról, hogy nem szeretsz befektetésként tekinteni a pénzedre, akkor ne rendeld meg feleslegesen a terméket!
Mi nem fogunk hazudni, az ultrahang nem megy át a falakon, bár sok helyen olvasni, hogy ultrahangos készülékkel lefedhető az egész lakás. Utóbbi kijelentés maximum akkor igaz, ha egy nagy raktárról van szó, nem pedig sok helyiségből álló lakásról. Az ultrahangot nagyjából úgy kell elképzelni, mint a fényt, hiszen, ha az elemlámpa elé teszünk mondjuk egy szekrényt, vagy egy falat akkor, az sem világít ezeken át. Tehát, ha számodra megoldhatatlan, hogy ne csak a szekrény mögé tudd elhelyezni termékünket, akkor nem fogunk ámítani, hatástalan lesz az eszköz. Fontos az is, hogy a rágcsáló füle magasságába legyen elhelyezve, vagyis ne egy székre, asztalra, vagy szekrényre legyen feltéve, hanem le a földre. (Ez alól talán csak az jelenthet kivételt, ha valamelyik mennyezeti sarokba tudod kihelyezni a eszközt úgy, hogy megdöntve "rálásson" az egész helyiségre)
Ha stabil elképzelésed van afelől, hogy a rágcsálókat inkább kiirtanád, nem pedig elűznéd, akkor se minket válassz, hiszen az ultrahang nem öli meg, "csak" kellemetlen frekvenciájú hangokkal elriasztja őket. Ez a megoldás, amit mi nyújtunk: nem hagy maga mellett halott, kellemetlen szagú állat tetemeket.
Biztosan te is megérted, hogy akkor tudunk a legjobb ügyfélélményt és kiszolgálást biztosítani, ha megkíméljük mind magunkat, mind téged a felesleges köröktől. Inkább legyen csak 100 ügyfelünk, de az mind elégedett, minthogy 200-ból minden második ember visszaküldje a terméket. :)