⏰ Dupla hangerős rágcsálóriasztó szimpla áron csak Vadalarm Premium tagoknak! Kattints ide, és fizess elő most te is 400 Forintért!
Pár hete közzétettünk egy kérdőívet, amiben összesen 15 kérdés szerepelt és ösztönzésképp egy kis csavart is beletettünk a dologba. Mégpedig azt, hogyha megadták az e-mail címet a kitöltők, akkor részt vehettek egy sorsolásban, melynek szerencsés győztese egy 50.000 Ft értékű Vadalarm kupont kapott ajándékba. A győztest 2020.06.03-án értesítettük.
Mi folyamatosan dolgozunk azon, hogy termékeinket és webolunkat jobbá tegyük, nem titkolt szándékunk, hogy ezzel a piackutatással is az volt a célunk, hogy személyesnek, közvetlennek fejlettebbnek és magatokénak érezzétek a weboldalunkat, ehhez pedig szükségünk volt a sok válaszra.
A játék két héten keresztül futott és múlthét vasárnapig 1165 fő vett részt a kitöltésben. Amit ugyan személyes e-mailben megköszöntünk Nekik, de itt is szeretnénk hálánkat kifejezni, köszönjük, hogy segítettétek a munkánkat! Ezzel egy igazán beszédes, reprezentatív eredményt tudtunk a segítségetekkel elérni. A rengeteg kitöltést köszönjük és akik nem nyertek ne búsuljanak, a legnagyobb nyereményből az elkövetkezendő hónapokban minden ügyfelünk profitálni fog, ugyanis minden választ megfontolunk és webshopunk fejlesztésre fordítunk.
A nemek megoszlását tekintve vegyes volt a válaszadók csoportja, amin őszintén meglepődtünk, de pozitívan éltük meg. Szinte fele-fele volt a nők és férfiak aránya, ahogyan azt a képen is jól látni. A kornál már színesebb volt a helyzet, legtöbben a 61-65 év közötti korosztályból töltötték ki, de szép számban voltak a 40-es korosztályból is aktívak, ahogyan arra számítottunk is. A kitöltők túlnyomó többsége pedig elszenvedett már valami anyagi kárt állatnak köszönhetően, ez jól mutatja, hogy a célközönségünk töltötte ki a kérdőívet a legnagyobb százalékban.
A nyelvtudást tekintve nem ért minket nagy meglepetés, legtöbben az angol, német nyelvet ismerik, de nem marad le az orosz sem sokkal, ami szintén jól erősíti a kormegoszlás eredményét, hiszen ennek a korcsoportnak kötelező volt az orosz nyelv tanulása az ország akkori politikai helyzete miatt.
A közösségi média használatát tekintve a kitöltők legnagyobb arányban a Facebook-on és a YouTube-on, E-mail-en aktívak és a nap bármely pontjában elérhetőek, ha jelez a telefonjuk, azonnal ránéznek. Elvétve használnak Viber-t és Instagram-ot is.
A következő eredmény, ami igen meglepő, hogy a válaszadók 87%-a szívesebben adja le a rendelést webshopon keresztül, nem szeretné felhívni a telefonos ügyfélszolgálatot, sőt sokan fontosnak tartják azt, hogy legyen online rendelésre, kifizetésre, termék véleményezésére és visszaküldésére is lehetőség egy webshopon keresztűl. A válaszadók 68%-a már emailben intézné a telefon helyett a problémás ügyeket is a céggel. Tavaly még túlnyomó többség inkább a telefonon való intézkedést preferálta, ezt talán az elmúlt hónapok helyzete változtatta meg az emberekben, mára sokkal többen kényszerültek megtapasztalni az online ügyintézés előnyeit.
Arra a kérdésre, hogy mely funkciókat használnák szívesen az emberek egy online vásárlás során, rengeteg ötletet kaptunk az egyéb válaszlehetőségnek köszönhetően. Ezeket a lehetőségeket mind számításba vesszük, folyamatosan egyenként feldolgozzuk, mérlegeljük és a lehetőségeinkhez mérten igyekszünk eleget tenni a vásárlóink igényeinek. Az már egyértelműen kiderült, hogy a gazdák rájöttek, hogy érdemes az online világ felé nyitni. Eddig is az volt a stratégiai célunk, hogy könnyítsük a gazdák életét a technológia segítségével, de örülünk, hogy olyan online jövőképet képzelnek a kitöltők, amit mi is elképzeltünk a fejlesztés során, ez megerősít minket a munkánkban.