6 éve már, hogy kitaláltuk a Lopásbiztosítást, ami kezdetben ráadásul nem is ezen a néven futott. Ugyanis születéskori neve Lopásgarancia volt. Az eredeti nevet máig nem tisztázott módon sokan félreértve úgy gondolták, hogy a termék lopását garantáljuk, így a nevét biztosításra cseréltük. Ez persze a lényegen mit sem változtat: ügyfeleink igényeit meghallgatva kínálunk egy olyan konstrukciót, melyben a gazdák legnagyobb félelmére, a lopás veszélyére adunk megoldást. Nézzük, hogyan működik ez!
A Lopásbiztosítás lényege, hogy egy előre fixált összeg vásárláskor való kifizetése esetén a kültéren használatos termékeink esetében újat küldünk, ha ellopják a terméket. Noha igyekszünk mindig egyértelműen, mégis röviden fogalmazni, most nem mehetünk el néhány igazán fontos részlet mellett.
Minden olyan termékünk weboldalán, ahol elérhető a Lopásbiztosítás, egyértelműen feltüntetjük, hogy az meddig érvényes. E sorok írásakor ez alap esetben két évet jelent, mely alól csak a nagy értékű Vadalarm Smart Villanypásztor kivétel. Itt ugyanis nem szerettük volna túlzottan magas árat megszabni, noha a termék népszerűsége miatt lopásának esélye magas. Ezért döntöttünk végül inkább a időtáv rövidítése mellett.
Nem vagyunk naívak, tisztában vagyunk vele, hogy ha a lopás bejelentése bemondásos alapon történne, a visszaélések gyorsan megszaporodnának. Ezért azt találtuk ki, hogy minden bejelentéshez rendőrségi jegyzőkönyv csatolását kérjük. Ez adja meg a kellő jogi alapot a lopás tényének valódiságához.
A lopáskor tehát tenned kell egy feljelentést, aminek a jegyzőkönyvét kell bemutatnod felénk. Elég számunkra bőven, ha elküldöd ezt egy emailben befotózva.
A cseretermék kiküldésére tapasztalataink szerint az esetek 90%-ában 5 munkanapon belül kerül sor. Mivel általában a lopások is pont akkor történnek, amikor a legnagyobb szükség van a termékeinkre, ezért igyekszünk lehetőségeinkhez mérten sietni.
Nem is mi lennénk a Vadalarm, ha nem fejlesztenénk olyan tempóban termékeinket, hogy szinte biztos lehetsz benne, hogy az új darab nem csak a sorozatszámában lesz eltérő. Nagy valószínűséggel az előzőnél egy jóval fejlettebb darabot kapsz. Előfordulhat természetesen, hogy a termék kinézete is változni fog egy picit, de minőségében rosszabb semmiképp sem lesz.
Mivel az új termék nem egy vásárolt termék, ezért sajnos jelenlegi szabályaink szerint nem tudsz rá lopásbiztosítást kötni.
Ezt a kérdést az elmúlt években különösen sokan tették fel ügyfélszolgálatunkon. Egy tavalyi fejlesztésünknek köszönhetően pedig erre már lehetőséget is teremtettünk. A lopásbiztosítás lejárata előtt két héttel megjelenik egy link webshopos Vadalarm fiókodban, melyen keresztül bankkártyás fizetéssel meg tudod hosszabbítani a biztosítást. Azt azonban egy friss fotóval kell igazolnod, hogy a termék még mindig birtokodban van.
Reméljük, sikerült minden felmerülő kérdést előre megválaszolnunk, de ha mégsem, keress minket az info@vadalarm.hu címen. Azonban mielőtt még bezárnád ezt a posztot, hadd ajánljunk figyelmedbe egy kihagyhatatlan ajánlatot.
A cikkben bemutatott, esetenként akár több tízezer forint értékű Lopásbiztosítást most egy rövid ideig, egészen pontosan július 7-ig ajándékba adjuk minden megvásárolt új akusztikus állatriasztó mellé. Válassz hát most állatriasztót magadnak ide kattintva!