⏰ Dupla hangerős rágcsálóriasztó szimpla áron csak Vadalarm Premium tagoknak! Kattints ide, és fizess elő most te is 400 Forintért!
Visszaküldési szabályzatunk azóta nem változott, hogy megalkottuk. Most azonban elérkeztünk egy nagyon fontos fordulóponthoz. A megnövekedett vásárlói igényeknek köszönhetően most már alig látunk ki a munkából, ennek természetesen minden pozitivitását őszinte örömmel éljük meg, viszont emiatt minden eddiginél elengedhetetlenebb lett a felesleges munka elkerülése. Ezért határoztunk a szabályzatunk változtatása mellett.
2021. január 11-től feleslegesen visszaküldött termékért 3000 forint átvizsgálási költséget számítunk fel!
Eddig a vásárlástól számított kétéves garanciaidőn belül bármikor bármilyen okból visszaküldhettétek a termékeiteket és mi annak anyag-, szerviz- és postaköltségét teljes egészében álltuk. Vagyis akkor sem kértünk el plusz pénzt, ha valójában a termék hibátlan volt, csak figyelmetlenségből hibásnak határoztátok meg. Eddig minden egyes esetben amikor hibát gyanítottatok, már kérdés nélkül rögtön felajánlottuk, hogy küldd vissza szervízre és átvizsgáljuk, de innentől jobban fogunk ügyelni ennek a kiszűrésére.
Sokszor elmondtuk már és rengetegszer le is írtuk, ha baj van a termékkel, hogy ellenőrizzetek rajta pár alapvető dolgot, mint például az akkumulátor feltöltöttségét. Ne használjatok más hálózati adaptert csak azt, amit mi adunk, mert jobb esetben csak nem működik, rosszabb esetben el is romlik tőle.
Az előbb leírt feleslegesen elvégzett átvizsgálást már nem engedhetjük meg magunknak, ezt az időt sokkal hasznosabb célra kell, hogy átcsoportosítsuk azért, hogy minőségi termékeket tudjunk gyártani Nektek.
Azt ajánljuk, hogy innentől minden szervízbe küldés előtt nézzétek át a termékeiteket. Ehhez összegyűjtöttünk nektek néhány infót segítségképp.
Ezeket ellenőrizd, mielőtt visszaküldöd a terméked, ha szeretnél biztosra menni, hogy nem kell átvizsgálási költséget fizetned:
Napelem esetében:
Vadriasztók esetében:
Madárriasztók esetében:
Rágcsálóriasztók esetében:
Villanypásztorunk és Villanypásztor Felügyeletünk esetében:
Ha végigmentél az összes lépésen és nem hatásos nem működik akkor annak más oka van, nem szervizelésre szorul, hanem nagy valószínűséggel a kihelyezés sikerült rosszul.
Természetesen az ügyfélszolgálatot is hívhatjátok bátran és elmondhatjátok részletesen, hogy mit tapasztaltok a terméken és pontosan hogyan próbáltátok beüzemelni azt. Niki telefonon segíteni fog nektek megállapítani, hogy valóban valami hibától vagy pedig nem rendeltetésszerű használatból adódóan nem működik a termék.