Egy termék sohasem lehet tökéletes. Minden gyártó, aki azt állítja, hogy soha nem hibázik, igazából a hibázáson kívül még hazudik is. Úgy gondoljuk, a hibákkal semmi baj nincs, ha a lehető leggyorsabban és legjobb tudásunk szerint korrigáljuk is őket. Ebben a cikkben átnézzük a Vadalarm Pro szervizadatait.
Természetesen folyamatosan figyeljük, hogy milyen problémák fordulnak elő termékeinkkel, melyekre hamarosan egy új diagnosztikai megoldást is mutatunk neked. Cikkünkben most a három leggyakoribb problémát fogjuk végig venni, és azt, hogy hogyan tudod te magad is észrevenni ezeket.
Az a fránya akkumulátor. Néha előfordul, hogy a rögzítés anyaga adja meg magát. De legtöbbször szállítás vagy kihelyezés közben történnek balesetek a vadriasztóval. Leggyakrabban ez a baleset a futárok általi hanyag kezelésből, vagy a vadriasztó ügyfél általi leejtéséből származik. Ezt legkönnyebben úgy lehet detektálni, ha bekapcsolod vadriasztódat, majd a bekapcsolást jelző csipogások közben gyorsan letakarod a napelemet. Ha ekkor félbeszakad a bekapcsolási folyamat, egyértelműen akkumulátor problémád van.
Talán nem túlzás azt állítanunk, hogy eszközeink legsérülékenyebb pontja a napelem. Ezt leginkább törékenységének köszönheti, hiszen, ha úgy esik le a vadriasztó, hogy a napelem van alul (márpedig a zsíroskenyér is mindig arccal lefele esik), akkor bizony a sarka könnyen letörhet. Rosszabb esetben végigreped a napelem. Sajnos találkoztunk már olyan esettel is, amikor nem volt kívülről semmilyen látható nyom, a napelem mégis megadta magát. Ezt legkönnyebben úgy veheted észre, hogy kb egy hét alatt a csipogások száma eljut a 3-tól a 0-ig, majd végül az eszköz be sem kapcsol.
Végezetül elérkeztünk ahhoz az alkatrészhez, ami nélkül nincs értelme a vadriasztónak. Hiszen hiába van feszültség az aksiban, hiába működik hibátlanul a napelem, ha az ultrahangot mégsem adja ki magából. Szerencsére a hangszórók nem szoktak csak úgy tönkremenni. Viszont előfordul, hogy elhalkulnak, általában beázás vagy ütődés következtében. Ezt legkönnyebben úgy tudod észrevenni, hogy kicsit közelebb hajolsz a szokásosnál az eszköz bekapcsolásakor, és ha nem kapod el egyből a fejedet, amikor megszólal, baj van :)
Természetesen Murphy törvényei alapján ahány alkatrész van vadriasztódban, annyiféle képpen tud elromlani. Minden egyes esetben a legbiztosabb út szervizünk felhívása (+3630 780 7685), mert ha magad próbálod megoldani a problémát, és csak rontasz a helyzeten, akkor sajnos a garanciádat is elveszíted. Nem beszélve arról, hogy szervizünkben több diagnosztikai eszközzel is rendelkezünk, melyek segítségével még gyorsabban ki tudjuk deríteni, hogy mi a baj. A szervizelt eszköz egyes esetekben így akár postafurdultával mehet is vissza.
Hamarosan egy új termékünkkel, a Vadalarm Triplával lehetővé tesszük számodra ezen felül azt is, hogy te magad diagnosztizáld eszközödet pár kattintással. Kattints ide, és nézd meg, mit tud a Vadalarm Tripla!
A leghatékonyabb módszer vadkár ellen: akár 90%-kal csökkentheti a vad- és madárkárt. Azonnali eredmények, pénz visszafizetési garancia.
Válaszolj 8 kérdésre és máris összeállítjuk személyreszabott villanypásztor rendszeredet!